Veelgestelde vragen


Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Heb je vragen over kaarten, neem dan contact op met kassa@luxortheater.nl

  • Klopt het dat Matilda De Musical is uitgesteld?

    Helaas klopt dat. Covid-19 heeft de theatersector hard geraakt en de gehele industrie staat voor een grote uitdaging in deze tijd. De onzekerheid rond Covid-19 en het consumentenvertrouwen maakt dat we Matilda De Musical voorlopig uitstellen.
    Internationale producent GWB, Luxor en MediaLane blijven de intentie hebben om de voorstelling te produceren als de markt stabieler is. Er is veel enthousiasme rondom Matilda De Musical en we kijken er naar uit om publiek te mogen verwelkomen bij de show.

    Alle boekers hebben een e-mail ontvangen van Luxor Theater met daarin de mogelijkheid om het bedrag terugbetaald te krijgen of een Luxor Waardebon (cadeaukaart) te ontvangen. Mocht je deze niet hebben ontvangen, mail dan naar kassa@luxortheater.nl.

  • Hoe krijg ik mijn geld terug nu Matilda De Musical is uitgesteld?

    Alle boekers hebben een e-mail ontvangen van Luxor Theater met daarin de mogelijkheid om het bedrag terugbetaald te krijgen of een Luxor Waardebon (cadeaukaart) te ontvangen. Mocht je deze niet hebben ontvangen, mail dan naar kassa@luxortheater.nl.